gry karciane alkoholowe

Treningi pływackie Outside The Pool – Dlaczego Dryland Szkolenie powinno zostać dodane do kąpieli treningi

Dryland szkolenia dla sportowców wodnych, zwłaszcza pływaków, nie zawsze była popularna. Do niedawna pływaków zaangażowały się w biegu i treningu abs jako jedyna forma Dryland. Zawsze istniała wspólna idea, że ??każda forma treningu oporowego (ciężary) spowodowałoby nieporęcznych mięśni i wolniej w wodzie. Chociaż coraz więcej badań w dalszym ciągu odbywa się na Dryland szkolenia dla pływaków, to jest oczywiste, że rezultaty zaczynają mówić same za siebie.

Ciało ludzkie składa się z setek mięśni, więzadeł, ścięgien i. Każdy z nich jest odpowiedzialny za pewne ruchy i stabilizacji. Wraz z wiekiem organizm ludzki zostaje opracowany w sposób naturalny. Jednakże, zmiana ta jest często ograniczona przez naturę. Nasze ciała dostosowania się jedynie do poziomu funkcji mięśni i koordynacji, które stosujemy, które opierają się na obecnym poziomie naszej działalności. Dla pływaków, bardziej rozwinięte i silne mięśnie są wtedy większe możliwości prędkości są w wodzie. Nasze ciała zdolności do generowania większej prędkości jest wynikiem silniejszego, bardziej wydajne i bardziej rozwiniętych mięśniach.

W pływaniu, mięśnie kurczą się koncentrycznie (koncentryczne jest wprowadzenie siły na inny obiekt, to pchanie coś). Ze względu na charakter tego sportu Zero Gravity, mięśnie nie kurczyć ekscentrycznie (inny ciśnienie źródła / przedmiot wprowadzanie nas); To jeden z powodów treningi pływackie powinna zawierać ciężkie ćwiczenia liny. Ciężkie liny wykorzystują tylko koncentryczne czynności mięśni. Koncentryczne skurcze mięśni napędzać nasze ciała w wodzie. Aby mięśnie do wytwarzania większych koncentryczne skurcze, mięśnie muszą mieć wyższe poziomy siły i mocy. Przyrosty siły i mocy pozostają w bezpośrednim związku z treningu oporowego.
Artykuł dzięki: